• وبلاگ : به نام سلام
  • يادداشت : لحظه هاي پر واقعه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هاشمي 
    سلام زهراي عزيزم
    خيلي زيبا بود .اي کاش هر کدام از ما از همين الان به اين فکر کند که دلش ميخواهد کي زير و رو شود ؟ وقتي بدانيم خافضه و رافعه اين دنيا ما را از زير و رو شدن پس از مرگ حفظ ميکند از سختي هاي دنيا براي واقع شدن بهترين وقايا و ثبوت در قيامت استفاده ميکنيم و باطن پاکي که خدا فطرتا به ما داده از تغييرهاي بد حفظ ميکنيم
    شما که خوبي براي من هم دعا کن
    + فاطمه بوالحسني 
    چقدر عااااااااااااااااااااالي بود.بسيار لذت بردم چقدر جذابه که لحظه لحظه ي زندگي پر از واقعه ست. با اين نگاه ميشه از روزمره گي هاي دنيايي خارج شد و هر لحظه ي آدمي پر از تفکر و تدبر خواهد شد...
    + خانزاده 
    سلام زهرا خانوووووم
    حق با شماست!
    به هر كس و هر كجا كه گره خورده باشيم، بالا يا پايين، مسير و مقصدمان ميشود همان سو!... و از اين روست كه ميگويند عُلقه‌هاي آدمي، زندگي او را مي‌سازند ... و چه مي‌شود اگر انسان فقط به خدا گره بخورد و بشود لوجه‌الله ...!
    سبحان الله ...

    + خانوم کاظمي 
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام زهرااااااااااااااااا جان
    چقدر جالب!
    چند وقتي بود که به اين موضوع فکر ميکردم که:
    لحظه لحظه زندگي ما اتفاق هاي متعددي رخ ميدهد اما کدام يک براي ما در حکم واقعه ميشود و دل ما را زير و رو ميکند به خودمان بستگي دارد و کارهايمان.
    و اما اگر هم واقعه بودن هيچ کدام از اين اتفاقات را نفهميم لحظه مرگ واقعه اتفاق مي افتد که البته حسرتي عظيم برايمان دارد!
    خوشحالم که تو اين متن رو نوشتي تا سطر شود در به نام سلام
    سلام
    سال نو رو بهتون تبريک ميگم
    خواستم وبلاگم رو با عنوان "وب نوشته هاي يک مهندس" حضورتون معرفي کنم. خوشحال ميشم تشريف بياريد و در خصوص پست ها کامنت بذاريد. اميدوارم هميشه سر بزنيد.
    ممنون
    http://1aue.mihanblog.com/